Arşiv

RayHaber

OtonomHaber

Instagram

Thursday, July 20, 2017

TCDD – ARUS Yerli Üretim İş Birliği Günü

TCDD-ARUS YERLİ ÜRETİM İŞ BİRLİĞİ GÜNÜ Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları #TCDD, bağlı ortaklıkları ile Anadolu Raylı Ulaşım Sistemleri Kümelenmesi (ARUS) üyeleri arasında düzenlenen ‘Yerli Üretim İş Birliği Günleri’ düzenlendi. #OSTİM Organize Sanayi Bölgesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen programa; Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Müsteşarı Suat Hayri Aka, TCDD Genel Müdürü ve ARUS Yönetim Kurulu Başkanı İsa Apaydın, Ankara Sanayi Odası (#ASO) Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Özdebir, OSTİM Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, TCDD Taşımacılık Genel Müdürü Veysi Kurt, #TÜLOMSAŞ Genel Müdürü Hayri Avcı, #TÜVASAŞ Genel Müdürü İlhan Kocaarslan, #TÜDEMSAŞ Genel Müdür Yardımcısı Celalettin Bayrakçıl ve ARUS üyesi 90 firmadan 160 temsilci katıldı.









No comments:

LightBlog